Nikola Jevtić, generalni direktor Alti Logistike – Uloga i važnost transportnih agencija u savremenoj logitici

Krupna je zabluda misliti da agencije samo preprodaju uslugu između prevoznika i preduzeća koje se bavi spoljnom trgovinom. Nipošto nije u pitanju samo preprodavanje usluga. Na koncu, praktično svi igrači u industriji logistike se u većoj ili manjoj meri bave ustupanjem dela posla podugovaračima i specijalistima za određene poslove. Mi smo se specijalizovali za proveru i kontrolu svih neophodnih elemenata uvoznog ili izvoznog posla i za glatko i staloženo rešavanje svih izazova koji se nužno pojave u procesu transporta i špedicije, objašnjava Nikola Jevtić, generalni direktor Alti Logistike, govoreći o uvek aktuelnoj temi – šta rade agencije/logistički provajderi ili kako ih popularno zovu špediteri.

PL: Šta su osobenosti tzv. agencijskog delovanja u savremenoj logistici?

– Svaki naš zaposleni vrlo dobro zna koliko je potrebno truda, snalažljivosti i koncentracije da se pojedini predmet sprovede tako da glava ne boli ni naručioca ni prevoznika ni stranog partnera ni carinske službe. Svaki predmet prođe kroz pet pari ruku, svaki od članova tima kontroliše pojedine aspekte dokumentacije i time je mogućnost greške smanjena na najmanju moguću meru...




Tekst u celosti možete pročitati OVDE

Altilogistika team building
Oplenac (Muzej Kralja Petra I, Mauzolej Karadjordjevića, Kraljeva Vinarija)

Tim bilding programi dovode do poboljšanja komunikacije, definisanja zajedničkih karakteristika i poboljšanja odnosa u timovima.


Srećko Stamenković, menadžer ljudskih resursa i organizacionog razvoja u „Alti Logistici“ – Organizaciona pravda kao politika organizacije

Današnje poslovanje u logistici je veoma je složeno, i ne preostaje ništa drugo nego da se dovijamo na sve načine da bismo opstali na tržištu. Ništa se ne prepušta slučaju. Za savremenu organizaciju veoma je važno da obezbedi kadrove visokih potencijala, performansi i razvojnih mogućnosti. Samo zaposleni sa znanjem i veštinama u logistici mogu da naprave dodatnu vrednost i da nas izdvoje od konkurencije, simbolično rečeno da nas stave u bržu traku razvoja, kaže u intervjuu za PlutonLogistics Srećko Stamenković, menadžer ljudskih resursa i organizacionog razvoja u „Alti Logistici„.

PL: Zaposleni su ključni u ostvarivanju ciljeva kompanije. Pozicioniranje „Alti Logistike“ kao atraktivnog poslodavca je važan deo vaše strategije. Kako podstičete i motivišete radnike?

– Pravilnim odnosom prema zaposlenima. Pravilan odnos, prevashodno podrazumeva pravedan odnos. Pravedan odnos mora kombinovati znanje, menadžment, odluke, procedure, komunikaciju, i pretvoriti ih u takvu akciju koja ima vrednost. Najveća blagodet je zdrav međuljudski odnos u organizaciji. Suština pravednog odnosa jeste da ljudi budu tretirani i sadržajno i po opsegu, u pravom trenutku i na pravi način...




Tekst u celosti možete pročitati OVDE

Nikola Jevtić, direktor kompanije „Alti Logistika“ – Vođeni dodatnim vrednostima

Biti uspešan u logistici, znači da je u poslu podjednako zastupljena i ekonomska dimenzija i dimenzija etičnosti. Pravednost i fer postupanje, prema poslovnim partnerima, klijentima, ali i prema zaposlenima imaju poseban značaj, јеr pretpostavljaju više moralne poslovne standarde nego što to čine pravo i regulacija.

Za samo dve godine uz pravu sinergiju iskustva i know how, stigli su u vrh, sa namerom da tu i ostanu.

Osnivanju firme prethodilo je iscrpno ispitivanje tržišta, analiza konkurencije, priprema strategije i biznis plana, što je sve pokazalo da i pored naizgled zasićenog sektora, ipak ima mesta i potrebe za još jednom firmom koja će raditi drugačije i doneti nove sisteme vrednosti u oblasti logistike.

– Naš početak, za razliku od mnogih, nije bio težak. Možda je tajna u tome što smo bili ambiciozni, ali realni. Prepoznali smo da je naša šansa ako povećamo postojeće vrednosti poslovanja, i dodamo još jednu – moralnu, kao što bi rekao naš narod – ljudsku, onda nam je „samo je nebo granica“.Customer relationship management nam je već sada veoma razvijen – kaže za Cord, Nikola Jevtić direktor firme „Alti Logistika„...




Tekst u celosti možete pročitati OVDE

Brzo i efikasno carinsko zastupanje

Razvoj privrede Republike Srbije, gde najznačajniji segment čine mala i srednja preduzeća (99,8%), je uveliko zavisan od dobre logistike koju ta preduzeća mogu da ostvare. Logistika u današnjem globalnom ekonomskom okruženju znači da se daje mogućnost malim i srednjim preduzetnicima da mogu svoje poslovanje organizovati da bude orijentisano ka uvozu i izvozu, a ne samo na lokalno područje. Za takvu vrstu poslovanja preduzetnici, često, ne poseduju sve informacije i znanje koje im je potrebno da bi odgovorili na neka sasvim jednostavna pitanja koja im se nameću pri uvozu ili izvozu dobara, na primer:

Šta je potrebno od dokumentacije (papira)? Koliko košta podnošenje te dokumentacije i usluga obrade? Koliko je potrebno vremena za obradu dokumentacije? Ko bi mogao da pomogne u svemu tome, da pruži podršku, da uradi kompletan posao carinskog zastupanja, kako se ne bi gubilo dragoceno vreme, i kako se ne bi odstupalo od fokusa na osnovni biznis.

Carinjenje robe podrazumeva sprovođenje svih zakonom propisanih procedura i okončanje radnji predviđenih za uvoz, izvoz, odnosno tranzit robe. Redovan postupak carinjenje robe regulisan je Carinskim zakonom...




Tekst u celosti možete pročitati OVDE

„Alti Logistika“ dobitnik nagrade Brend Leader Award 2018 u oblasti transporta i logistike

Kompanija „Alti Logistika“ učestvovala je na konferenciji „Transport i logistika Jugoistočne Evrope i Dunavskog regiona“ u Beogradu. Ova manifestacija tradicionalno okuplja predstavnike relevantnih javnih institucija iz regiona i Evropske unije, međunarodnih transportnih organizacija i transportnih kompanija, i u okviru aktuelnih tema omogućava svim akterima razmenu iskustava i diskusiju.

Obraćajući se prisutnima, generalni direktor Nikola Jevtić je izjavio da se „posle dve godine postojanja, Alti Logistika pozicionirala na tržištu kao organizacija koja pruža vrhunsku uslugu kako mikro, malim, srednjim, tako i velikim domaćim i stranim preduzećima“.

Jevtić je podsetio da „Alti Logistika“ pruža svojim poslovnim partnerima kompletnu logističku podršku, putem organizacije međunarodnog i domaćeg transporta, carinskog zastupanja, skladištenja i distribucije.





Tekst u celosti možete pročitati OVDE

Aleksandar Milutinović, rukovodilac operacija u kompaniji “Alti Logistika” – Efikasna i održiva logistika za konkurentnu Evropu

Obim spoljne trgovine Srbije iz godine u godinu beleži rast. Ukupna robna razmena naše i drugih zemalja u 2017. iznosila je 38.939,1 mil USD što je porast od 15,3% u odnosu na isti period prethodne godine. Najveću trgovinu, Srbija ostvaruje sa zemljama Evropske unije, a poslednjih godina u fokusu su Rusija i Turska. Nedavno su se domaće prehrambene kompanije vratile sa sajma u Moskvi, gde su ugovorile poslove vredne 12 mil EUR. Sa druge strane, potpisan je novi sporazum o slobodnoj trgovini sa Turskom.

Rast uvoza i izvoza podrazumeva i porast potražnje za transportno-logističkim uslugama. O tome smo razgovarali sa Aleksandrom Milutinovićem, rukovodiocem operacija u kompaniji „Alti Logistika„.

U intervju za PlutonLogistics, Aleksandar Milutinović govori o najboljoj praksi i rešenjima za transport robe iz i u zemlje Zapadne i Istočne Evrope plus Rusija i Turska.





Tekst u celosti možete pročitati OVDE

Nikola Jevtić, generalni direktor Alti Logistike - Druga godina poslovanja kao temelj za srednjoročne planove

Dodata vrednost u našem poslovanju, koju stvaramo i pružamo svojim poslovnim partnerima i klijentima, je ono što Alti Logistiku izdvaja i svrstava je u sam vrh organizacija po kvalitetu usluga u oblasti logistike, kaže Nikola Jevtić, generalni direktor te mlade kompanije.

Iza Alti Logistike je dve godine poslovanja, a povod za intervju su rezultati kompanije, kao i planovi za naredni period.

eKapija: U kom raspoloženju i sa kojim rezultatima ulazite u treću godinu poslovanja?

- Pri osnivanju firme potrudili smo se da naš brend bude prepoznat u što kraćem roku. Kompanija nije dugo čekala na realizaciju svojih usluga i prve poslove smo realizovali već nakon par nedelja poslovanja. Od početka smo vodili računa o efektu postizanja dobrog utiska kod korisnika naših usluga, a u rukovodstvu kompanije ističemo važnost inovacija...





Tekst u celosti možete pročitati OVDE

Altilogistika team building
Jakovo (Salaš Stremen)

Kada radimo u prirodi, razmišljamo mnogo kreativnije nego u kancelariji. Timskim radom do postizanja ciljeva.


„Alti Logistika“ otvorila kancelariju u Dobanovcima

„Alti Logistika“ je otvorila kancelariju u Dobanovcima i time napravila još jedan korak u svom pozicioniranju na domaćem tržištu, navela je kompanija u saopštenju.

– Ponosni smo što smo uz postojeći poslovni prostor otvorili kancelariju u Dobanovcima koji je jedan od centara za transport i logistiku. Tim korakom „Alti Logistika“ se približila privatnom železničkom logističkom terminalu u NELT Centralnom distributivnom centru u Dobanovcima – navedeno je u saopštenju.

Terminal je dobro pozicioniran jer je prugom povezan sa svim evropskim lukama i kopnenim terminalima. Kancelarija u Dobanovcima je omogućila da „Alti Logistika“ bude bliža autoputevima E-75 i E-70 koji se ukrštaju na udaljenosti od šest kilometara od terminala, dok je Aerodrom „Nikola Tesla“ udaljen deset kilometara, stoji u saopštenju...






Tekst u celosti možete pročitati OVDE

Nikola Jevtić, generalni direktor Alti Logistike - Logistika uspeha

Kao što svaki uspešan početak, bazira na dobroj pripremi i realnom biznis planu, tako su i u Alti Logistika kroz analizu tržišta, raspoloživost budžeta, projekcije cash flow i puno entuzijazma i energije, za samo 16 meseci koliko su prisutni na tržištu došli do preko 300 zadovoljnih klijenata.

Danas je kompanija Alti Logistika posvećena ispunjenju svetskih standarda, koji podrazumevaju brzu reakciju, temeljnost i posvećenost svakoj transportnoj pošiljci i carinskom postupku, kao i konstantna briga o svakom klijentu.

Alti Logistika uživa visoku reputaciju na tržištu transporta i logistike. Kako ste uspeli da se tako pozicionirate u roku od nepune dve godine?

- Stabilan organski portfolio od preko 300 zadovoljnih klijenata koje smo inicirali u prvoj godini poslovanja je bila ključna tačka, da se u smislu rejtinga, dobro pozicioniramo na tržištu logistike. Takođe, ovome je u velikoj meri doprinelo poverenje koje smo gradili sa klijentima. Kvalitetom usluga koje pružamo, nastojimo da kontinuirano opravdavamo poverenje i nastavimo sa daljim razvojem i unapređenjima. Naše usluge i njihov kvalitet se ogledaju u vrednostima koje negujemo, a to su: pouzdanost, efikasnost, profesionalnost...




Tekst u celosti možete pročitati OVDE

Alti Logistika dobitnik nagrade Brend Leader Award u oblasti transporta i logistike

Privredno društvo Alti Logistika je dobitnik nagrade Brand Leader Award na 4. Biznis konferenciji Transport i logisitika održanoj u sredu (5. april 2017. godine) u Beogradu.

Znamo koliko je svima važna pouzdanost, brzina, efikasnost, bezbednost i pravovremenost i zbog toga nam je posebno drago i ponosni smo što naša mlada kompanija prepoznata kao brend lider u današnjem konkurentskom okruženju - kažu u kompaniji Alti Logistika.

Kako navode, Alti Logistici, koja je zakoračila u drugu godinu poslovanja, je ova nagrada dala zadatak da nastavi kontiniurani pozitivni razvoj i inovativnim strategijama postavi više standarde u poslovanju i razvoju tržišta.

Namera nam je da doprinesemo regionalnom razvoju logističkih usluga, učvrstimo poverenje, održimo i unapredimo standard u kvalitetu, profesionalnosti, pouzdanosti i konkurentnosti u oblasti transporta i logistike - navode u toj kompaniji.




Tekst u celosti možete pročitati OVDE

Prvi korak u svetu logistike - Praksa za studente u Alti Logistici

Prateći i osluškujući potrebe savremenog okruženja i mogućnosti koje se pružaju mladima, Alti Logistika je prepoznala potrebu da otvori svoja vrata za studentsku praksu.

Pored razvijanja poslovanja i usluga, želimo da pružimo mogućnost mladima da upotpune svoja znanja koja su stekli na fakultetu i kreirali smo program prakse. Shodno tome smo sa Saobraćajnim fakultetom Univerziteta u Beogradu ostvarili poslovno-tehničku saradnju. Studenti završne godine na odseku za drumski i gradski transport imaju mogućnost da apliciraju za praksu u Alti Logistici d.o.o – navela je kompanija u saopštenju.

Kako kažu, za taj korak su se odlučili "jer su svesni činjenice, da je mladima koji su na završnoj godini studija potrebno određeno iskustvo kako bi mogli da se zaposle". Zbog toga je Alti Logistika otvorila vrata za "Prvi korak u svetu logistike" i omogućila studentima praksu.





Tekst u celosti možete pročitati OVDE

Alti Logistika uvela ISO standarde

Najmlađa članica Alti grupacije, Alti Logistika, koja je počela da radi u januaru 2016. godine, već na početku poslovanja prepoznala je potrebu da što pre krene u proces ISO standardizacije.

lti Logistika, čija je osnovna delatnost organizacija kompletne logističke usluge koja obuhvata međunarodni transport, carinjenje, skladištenje i distribuciju, je već u martu je počela pripremu za uvođenje standarda, ubrzo je usledilo projektovanje i izrada QMS, EMS i OH&S dokumentacije.

Ključnu ulogu u kreiranju potrebne dokumentacije i postavljanju temelja za sertifikaciju preuzeo je i vodio naš kolega Luka Marinović koji je u Alti Logisitci od prvog dana. Zahvaljujući svojoj posvećenosti i predanosti Marinović i ostali članovi tima Alti Logistike su se uspešno pripremili za sertifikaciju koju je 1. decembra potvrdila ISOQAR sertifikaciona kuća – navela je Alti Logistika u saopštenju. Kako navode, sertifikacija za važna za kompaniju jer verifikuje da su usluge Alti Logistike usklađena sa zahtevima standarda 9001/15, 14001/15 i 18001/07. Ovo je korak napred u obezbeđivanju najkvalitetnije usluge našim klijentima i prepoznavanje Alti Logistike kao najboljeg rešenja i prvog logisitčkog provajdera - navedeno je u saopštenju.



Tekst u celosti možete pročitati OVDE

Nikola Jevtić, generalni direktor Alti Logistike - Prva godina izvan zone komfora i poslovanje u dosluhu sa vremenom

Početkom godine, u momentu pre nego što su odlučili da osnuju Alti Logistiku, nekoliko ljudi se okupilo oko iste ideje u koju su verovali. Postavili su realne ciljeve i pratili ih iz dana u dan. Ponosni su što su za samo godinu dana stvorili stabilan portfolio klijenata, i što su sa svojim partnerima i kooperantima razvijali i unapređivali odnos.

Nikola Jevtić, generalni direktor Alti Logistike, kaže u intervjuu za eKapiju da će međusobno poverenje nastaviti da grade.

- Za ostvarivanje naših ciljeva potrebna je velika energija i naravno iskustvo. Neki od zaposlenih imaju više od 10 godina staža, neki su započeli svoju profesionalnu karijeru u Alti Logistici i iz dana u dan napredovali u svakom smislu.

Planovi za narednu godinu su vrlo ambiciozni. Logičan sled posle prve godine poslovanja je - logistički centar.

- U završnoj smo fazi odabira lokacije i obezbeđivanja sredstava kako bi u optimalnom roku, u prvom kvartalu naredne godine, sve bilo u potpunosti operativno.

Tekst u celosti možete pročitati OVDE

Dušan Zdravković, rukovodilac prodaje i razvoja u kompaniji Alti Logistika - Alhemija idealne cene logističkih usluga

Prodavanje logističkih usluga u današnje vreme predstavlja, pre svega, veliki izazov, i to ne samo na domaćem tržištu, već i na tržištima širom sveta.

Biti u poslu prodaje usluge "berzanskog" tipa, koja se sastoji od bezbroj operativnih mogućnosti i rešenja sa jedne strane, ali i mnogobrojnih ograničenja, sa druge, uz snažnu i raznoliku konkurenciju zaista predstavlja veliki izazov sa stanovišta prodaje transportno-logističkih usluga, kaže u intervjuu za eKapiju Dušan Zdravković, rukovodilac prodaje i razvoja u kompaniji Alti Logistika...

kaže u svom intervju Dušan Zdravković, Business Development & Sales Manager u Alti Logistici.





Tekst u celosti možete pročitati OVDE

Miroslava Drapšin, HR & Training menadžer u Alti Logistici - Posao u logistici - spoj znanja, veština i sposobnosti

Logistika i transport zauzimaju značajno mesto u ekonomiji evropskih zemalja.

Takođe, u individualnoj karijeri i upravljanju su pojedinci suočeni sa punim spektrom izazova upravo u oblasti menadžmenta u logistici. Oni koji poseduju znanja i veštine su upravo oni koji prave razliku i dodaju vrednost. Pojam "Soft skills" je skup izuzetno važnih poslovnih veština koje se razvijaju tom čitave karijere. Važno je shvatanje konkurentnosti i posedovanje tržišne svesti, a pre svega sposobnost brzog razmišljanja i analitičnosti...

kaže u svom intervju Miroslava Drapšin, HR & Training menadžer u Alti Logistici.






Tekst u celosti možete pročitati OVDE

Altilogistika team building
Ada Ciganlija (Paintball Klub Arena No1)

Do pre desetak godina na našim prostorima je bio potpuno nepoznat termin, poslednjih godina TIM BILDING postaje sve popularniji medju jakim kompanijama. ALTI LOGISTIKA je organizovala za svoje zaposlene druženje uz adrenalinsku taktičku igru PAINTBALL. Nakon igre, održana je radionica koja pospešuje samosvest i kreativnost zaposlenih.


Aleksandar Milutinović, rukovodilac operacija u kompaniji “Alti logistika” – U organizaciji logističkih usluga ništa se ne sme prepustiti slučaju

Rukovodilac operacija Aleksandar Milutinović u kompaniji “Alti logistika” u intervjuu za eKapiju pojasnio nam je kako se u organizaciji logističkih usluga ništa ne sme prepustiti slučaju.

Kako proces transporta i distribucije zaista izgleda i kako da što efikasnije dopremite vašu robu, pokušali smo da saznamo u preduzeću “Alti logistika”. Naš sagovornik bio je Aleksandar Milutinović rukovodilac operacija. On kaže da je najefikasniji onaj transport koji klijenta čini zadovoljnim u smislu kvaliteta usluge i roka isporuke, a gorčina lošeg kvaliteta usluge dugo može ostati prisutna naspram prividnog ushićenja da ste uspeli da postignete dobru, povoljnu cenu logističke usluge.

PL: Kada planiramo da uvezemo ili izvezemo robu i damo vam podatke o količini i destinaciji, koji su dalji koraci kada su transport i propratni papiri u pitanju?

- Što se tiče transporta bitno je obezbediti adekvatno vozilo, tj. optimalni utovarni prostor u kamionu. Kada je dokumetacija u pitanju, neophodno je usaglasiti sva dokumenta za neometani carinski postupak, odnosno ulaganje carinske deklaracije u najkraćem roku.

Tekst u celosti možete pročitati OVDE

Nikola Jevtić, generalni direktor "Alti logistike" - Sa klijentima stvaramo partnerske odnose

Generalni direktor „Alti logistike“ Nikola Jevtić u intervjuu za e-Kapiju bio je u prilici da bliže upozna naše potencijalne i sadašnje klijente sa radom i vizijom naše kompanije.

Preduzeće "Alti logistika" osnovano je početkom 2016. godine i deo je kompanije "Alti", jedne od vodećih distributera i proizvođača računara, robe široke potrošnje i komunikacionih tehnologija. Kako "Alti" doo poseduje vozni park od 60 teretnih vozila i 2 skladišta pozicionirana u Čačku i Beogradu, sazrela je ideja da se osnuje firma koja će doprineti unapređenju postojećih logističkih procesa kao i da se trećim licima ponude usluge, kaže za "eKapiju" Nikola Jevtić, generalni direktor "Alti logistike".

- "Alti logistika" je počela da radi 4. januara 2016. godine. Startovali smo sa pet zaposlenih, od tog trenutka smo u potpunosti operativni. Formirali smo zatim carinsko odeljenje kao i odeljenje prodaje. Sada nas ima deset, a planiramo i nova zapošljavanja. Naš tim sačinjen je od mladih, ambicioznih, perspektivnih i visokoobrazovanih ljudi, uglavnom sa Saobraćajnog fakulteta, zatim kolega sa dugogodišnjem iskustvom u stranim i domaćim kompanijama iz sfere logistike. Na kraju, ali ne i najmanje bitni za naše poslovanje su seniori u poslu, stručnjaci sa velikim iskustvom i ekspertizom u spoljnotrgovinskim razmenama i carinskim formalnostima. Smatram da smo napravili idealan spoj mladosti i iskustva.

Tekst u celosti možete pročitati OVDE