Biti uspešan u logistici, znači da je u poslu podjednako zastupljena i ekonomska dimenzija i dimenzija etičnosti. Pravednost i fer postupanje, prema poslovnim partnerima, klijentima, ali i prema zaposlenima imaju poseban značaj, јеr pretpostavljaju više moralne poslovne standarde nego što to čine pravo i regulacija.
Za samo dve godine uz pravu sinergiju iskustva i know how, stigli su u vrh, sa namerom da tu i ostanu.
Osnivanju firme prethodilo je iscrpno ispitivanje tržišta, analiza konkurencije, priprema strategije i biznis plana, što je sve pokazalo da i pored naizgled zasićenog sektora, ipak ima mesta i potrebe za još jednom firmom koja će raditi drugačije i doneti nove sisteme vrednosti u oblasti logistike.
– Naš početak, za razliku od mnogih, nije bio težak. Možda je tajna u tome što smo bili ambiciozni, ali realni. Prepoznali smo da je naša šansa ako povećamo postojeće vrednosti poslovanja, i dodamo još jednu – moralnu, kao što bi rekao naš narod – ljudsku, onda nam je „samo je nebo granica“.Customer relationship management nam je već sada veoma razvijen – kaže za Cord, Nikola Jevtić direktor firme „Alti Logistika„...
Tekst u celosti možete pročitati OVDE